Köszöntő

Kedves Olvasó!
Örülök, hogy ide tévedtél!

Ha felkészültél, lépj be a lidérces álmokkal, idegen szerelmekkel és az utca porával kavarodó világba, hogy a történet részesévé válj!

Kérlek fűzz kommentárt ahhoz, amit olvasol, hogy megtudhassam mi a véleményed róla!

Előre is köszönöm, további jó olvasást:
Janka

2009. március 18., szerda

04 - Hurrikán

Évek óta nem aludtam a kanapén és teljesen elgémberedve ébredtem. A nyakam már annyira fájt, hogy felébredtem tőle, pedig tudtam, hogy túl korán van bármihez is. Mikor már pár perce ébren voltam, neszezés zaját hallottam meg, ekkor jutott eszembe, hogy talán a vendégem is kialudta magát. Felöltöztem, amennyire a tegnapi ruhákból futotta, mert nem akartam csak úgy bevágtatni a hálószobába ruhákat kotorni.

Bekopogtam az ajtón, először hirtelen csend lett, majd kiszólt egy hang, hogy jöjjek be nyugodtan. Hát mikor beléptem nagyon meglepődtem. Akkora rendetlenséget találtam, hogy alig ismertem rá a szobára. Olyan volt, mintha egy hatalmas orkán ronhant volna végig és mindent elsöpört volna. Észrevehette döbbenetemet, így kinyitotta a száját, hogy mondjon valamit, de rájöhetett, hogy nem nagyon tudja mivel magyarázni a dolgot így elmosolyodott, hátha kisegíti önnön magát a csávából.
Mondtam neki, hogy semmi gond, majd felajánlottam, hogy készítek reggelit, amíg elkészül. Végignézett magán és látván, hogy egy hatalmas tréning nadrágban és egy még nagyobb pulóverben van, elkezdte huzogatni magán, hátha csinosabban áll, megpróbálta betűrni, de még rosszabb lett az összhatás, így végül hagyta. Én kimentem a konyhába, hogy valami reggelifélét varázsoljak, már amennyire emlékszem egy átlagos reggeli kellékeire.Feltettem a kávéfőzőt a tűzhelyre és épp a tojással szórakoztam egy ideje, mikor ajtócsapódást hallottam.
Kimentem a nappaliba, de nem volt ott senki. Ekkor bementem a hálószobába megnézni, hogy elkészült-e már, de nem volt sehol. Ekkor kezdtem el gyanakodni, hogy valami nincs rendben és talán ő mehetett el. Kinéztem a bejárati ajtón és tényleg a saroknál még láttam a pulcsimat eltűnni...
Visszamentem a szobába, hogy megnézzem nem hagyott-e ott valamit, amiért esetleg visszajönne, vagy egy levél nem vár-e, bármi, amiből megérthetem ezt az érdekes jelenséget.
Jól sejtettem, mert egy papír várt az ágyon, de csak a nadrágzsebemből származó blokk, amit még hónapokkal ezelőtt vásárolhattam, pár zsebkendő is volt körülötte, valószínűleg csak kiürítette a zsebem, de semmi levelet nem hagyott maga után. Végignézegettem a szobát, hátha találok valamit, de a nagy kuplerájban semmire sem jutottam. Ekkor eszembe jutott, hátha nem csak szétpakolta a holmimat, hanem keresett valamit, de aztán rájöttem, hogy egyrészt nem tartok semmit itt, másrészt miért akarna bármit is elvinni, mikor megvendégeltem éjszakára?
Persze a nagy keresgélés közben csak egyet felejtettem el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése