Köszöntő

Kedves Olvasó!
Örülök, hogy ide tévedtél!

Ha felkészültél, lépj be a lidérces álmokkal, idegen szerelmekkel és az utca porával kavarodó világba, hogy a történet részesévé válj!

Kérlek fűzz kommentárt ahhoz, amit olvasol, hogy megtudhassam mi a véleményed róla!

Előre is köszönöm, további jó olvasást:
Janka

2010. március 21., vasárnap

45 - Életben kell maradni

/ajánlott zene: klikk ide/

Felkiáltottam és a nyakamba csimpaszkodva húztam magam után. Próbáltam lefejteni a kezét, de úgy szorított, hogy képtelen voltam. Ördögi kacajt hallatott, majd belém harapott. A karomba, olyan erővel, hogy kitépett belőle egy darabot. Felüvöltöttem. A vérem spriccelt mindenfelé, mire addig rúgtam, hogy leesett a földre. Hátraléptem, mire ő csúszva mászott utánam. Hosszú haja volt, pár szál, amit rátapadt a fejére. Engem nézett és kúszott, hogy belekapaszkodjon a lábamba, én belerúgtam és átrohantam a szobán.

A konyhában fel akartam tépni az ajtót, de nem ment, bárhogy próbáltam és már láttam, hogy a szobából mászik ki. Átrohantam a másik szobába, átugrottam rajta, de elkapta a lábam. Hasra estem és ő elérte már majdnem a hátamat. Lerugdostam magamról, és rohantam a szoba végére, ahol egy apró ablak volt. Kitörtem az üveget, de már majdnem elérte a lábam. Láttam egy állólámpát a sarokban, felkaptam és hozzávágtam. Felüvöltött, majd megint kacagott és a száján még mindig ott volt a karomból kitépett hús, az arcán pedig csurgott le a vérem.
Felugrottam az ablakhoz és próbáltam kimászni, de a lyuk túlságosan kicsi volt, ő pedig pont alám került. Kinyomta magát az egyik kezével, majd a másikkal elkapta a lábam. Rám csimpaszkodott, én meg próbáltam megszabadulni tőle. Az ujjait, a körmét belém mélyesztette és éreztem, hogy a bőrömön simán halad át az ujja és iszonyatos fájdalom nyilall a lábamba.

Egy erős rúgással lerúgtam magamról és átfeszítettem magam az ablakon. Teljesen sötét volt már az utcán, én pedig több sebből vérezve futásnak eredtem. A kacajt még több utcával távolabbról is hallottam, mert néma csend honolt itt kint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése